وسایل آرایشی مناسب تمیزکردن پوست
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

وسایل آرایشی مناسب تمیزکردن پوست

دو شنبه 3 شهريور 1399 ساعت 16:0 | بازدید : 115 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

 سلام به خانم‌های ایرانی که به تمیزی پوست خود بشتر از همیشه اهمیت می‌دهند. مفهوم تمیزی در این دوران با آنچه که در گذشته به ذهن افراد خطور می‌کرد بسیار متفاوت است. در دنیای امروز هر فردی تنها با یک بار حمام رفتن از پوستی تمیز برخوردار نخواهد بود. کما اینکه به دلیل سرعت بالای زندگی و وجود آلودگی در هوا تنها یک بار شستشوی پوست در روز، مخصوصاً صورت کفایت نمی‌کند. در این مقاله سعی شده مهم‌ترین محصولات را برای تمیز نمودن پوست صورت معرفی کنیم. باید بدانید چگونه می‌توان بهترین‌ها را در این زمینه یافت. هر کدام از این محصولات از چه موادی ساخته شده‌اند و چه کاربردی دارند. با فروشگاه اینترنتی میس و مستر همراه باشید.

میسلار بایودرما

این محصول یعنی Micellar Bioderma یک مرطوب کننده و پاک کننده آرایش که به طور جدی از نابودی رطوبت طبیعی پوست جلوگیری می‌کند. پاک کننده‌های قبل از میسلار همه بر پایه الکل بودند و پوست را خشک می‌کردند ولی میسلار ترکیب پاک کننده جدیدی را بدون الکل ابداع کرد. کیفیت بالای میسلار و جلوگیری از خشک شدن پوست با خاصیت هیدراته کردن آن، میسلار را به سرعت به اصلی‌ترین خرید هنرمندان، آرایشگران و عموم تبدیل کرد. امروزه در هر دو ثانیه یک بطری آب میسلار در جهان خریداری می‌شود و پرفروشترین محصول در فروشگاه اینترنتی آمازون است. پد پنبه‌ای آغشته به میسلار به طور طبیعی می‌تواند خاک، گردوغبار و آرایش را جذب کند. لحظه‌ای که گلوله پنبه آغشته به مسیلار را روی سطح پوست می‌کشید محلول میسلار مثل آهنربا ناخالصی‌ها را بدون نیاز به مالش قوی جذب می‌کند. مواد روی پوست به محض خیس شدن با محلول میسلار شروع به جدا شدن از پوست می‌کنند. هیچ سایشی ایجاد نمی‌شود. احساس خشکی ابداً نخواهید داشت و رطوبت طبیعی پوست کاملاً حفظ می‌شود. این نکته و دست آورد مهم آب میسلار بایودرما است.

اسکراب بدن، جایگزین روشوهای سنتی

اسکراب بدن سلول‌های مرده را با روش مکانیکی جدا می‌کند. اسکراب این کار را با کمی سایش و ترکیباتش انجام می‌دهد. ماده اصلی در ساخت اسکراب نمک، قند، روغن، اسانس و ذرات ریز ماسه مانند برای تسهیل کندن سلول‌های مرده است. ترکیب اسکراب‌های بدن در برندهای مختلف متفاوت است. اگر به دنبال ترکیب خاصی هستید باید برچسب توضیح محصول را هنگام خرید اسکراب مطالعه کنید. اسکراب به دلیل کارکردی که دارد باعث جوان شدن پوست شده و گردش خون را نیز بهبود می‌بخشد. اسکراب بدن یکی از بی‌خطرترین و لذت‌بخش‌ترین مواد پاک کننده است که برای همه در هر سنی خوب است. حتی به افرادی که دمای بدنشان بالاست استفاده از اسکراب توصیه می‌شود. هنگام استفاده از اسکراب بدن نیاز به فشار زیادی ندارید و اسکراب معمولاً به سرعت به پوست نفوذ می‌کند. اسکراب جایگزین خوبی برای حمام‌های طولانی است و همان اثر را در مدت خیلی کوتاه‌تری دارد. علاوه بر لایه‌برداری از پوست بدن استفاده از اسکراب باعث خوشبو شدن پوست می‌شود و معمولاً چند ساعت تأثیر عمیقی روی خلق و خوی شما گذاشته و شادابی طبیعی را به شما می‌رساند. اسکراب‌های خانگی را از شکر و قند، روغن، عسل و قهوه می‌توان درست کرد. از سه بار تا یک بار در هفته می‌توان از اسکراب استفاده کرد.

بهترین درمان پوست‌های دارای لک یا چروک، تونر

برای شستشو و کوچک کردن منافذ پوست چه می‌کنید؟ برای حفظ رطوبت و شادابی پوست صورت چه محصولی بهتر است؟ خرید تونر مخصوص نیازهای پوست صورت پاسخ این پرسش‌هاست. این لوسیون در گریم و برای همه خانم‌ها استفاده ضروری و بهداشتی دارد. روش استفاده تونر خیلی آسان است. کمی از لوسیون تونر را روی یک تکه گاز استریل (باند) پاشیده و برای چند دقیقه روی صورت قرار دهید. برخی از تونرها ممکن است کمی سوزش داشته باشد. تونر را قبل از انواع کرم‌ها و مرطوب کننده باید استفاده کرد. تونرها بسته به قدرت نفوذ به پوست، انواعی دارند. نوع خفیف آن حاوی آب و گلیسیرین و مقدار کمی الکل هستند. این تونر برای شستشوی آرایش سطحی، کمک به حفظ رطوبت در لایه‌های بالایی اپیدرم و جلوگیری از تبخیر آب طبیعی پوست مفید است. تونر ملایم برای پوست‌های خشک، کم آب، حساس و طبیعی مناسب هستند و ممکن است با کمی احساس سوزش همراه باشد.

تونر مقوی حاوی الکل بیشتر (در حدود 20 درصد) و برای پوست‌های ترکیبی و چرب مناسب است. اسید تونر قوی‌ترین شکل تونر و دارای آلفا هیدروکسی و هیدروکسی اسید است و به منظور لایه‌برداری، کندن پوست‌ها و لک‌های مرده سطحی مناسب است. اسید سالیسیلیک که در این تونر بیشتر استفاده شده، بهترین لایه‌بردار عمقی پوست و درمان ارزان و قطعی لک و چروک در آن است. استفاده مرتب از تونر بهترین درمان برای پوست‌های لک‌دار، چروک یا تیره است.

 

https://www.missomister.com/product-category/makeup/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/%d8%aa%d9%88%d9%86%d8%b1-%d9%88-%d9%85%db%8c%d8%b3%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

 

 

https://www.missomister.com/product-category/skin-and-body/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d8%af%d9%86/%d9%84%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d8%af%d9%86/

 

https://www.missomister.com/product/%d9%85%d8%ad%d9%84%d9%88%d9%84-%d9%85%db%8c%d8%b3%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-sebium-h2o/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 48
:: بازدید سال : 466
:: بازدید کلی : 1477